söndag 27 november 2011

116 - Första julkortet ihopmonterat.

Nu har jag suttit och klippt och klistrat en stund. Tyvärr hade jag inte riktigt rätt grejer för att det skulle gå så smidigt som möjligt. Så vid första bästa tillfälle ska jag köpa lite grejer så att korttillverkningen går så smidigt som möjligt och att det blir lite snyggare även fast jag är hyfsat nöjd med det jag gjort. Ska bara se om jag hittar några klistermärken och sen ska jag skriva i kortet med. Har inte bestämt vem som ska få vilket kort än så skriva blir det sista. = ) Kul att ha börjat i alla fall så att jag har kommit igång.

Sen ska jag åka och köpa lite ramar också. Ska mäta några av de alster jag har gjort så att jag får in dem i ramar också - nån present, några till Neo och även några till diverse rum. Mina alster har legat för länge i lådan utan att få komma upp i luften. = /

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar