lördag 10 december 2011

118 - Lyckad födelsedagspresent!

Fick iväg paketet som jag gjort i tid och på självaste födelsedagen fick en av mina bästa vänner sin present. När posten kommit fram fick jag ett samtal och på andra sidan tråden fanns en väldigt glad vän. = ) Det värmde riktigt ordentligt att höra min vän vara så glad över något som jag gjort. = ) Alltid roligt att bli uppskattad för sånt man gör. Hennes mamma trodde att jag hade köpt tavlorna och det tar jag som ännu en positiv kommentar.

Alltid roligt med positiv feedback. Missade att ta kort på det jag skickade iväg så får väl be henne lite snällt att skicka kort på dem till mig.

Paketet innehöll:

  • En liten tavla. Motivet var en måne med små stjärnor runt och blå himmel. Träram 10x15, köpt på IKEA.
  • En lite större tavla. Motivet var en brun katt på ena sidan och en svart katt på andra sidan, ett rött hjärta mitt emellan, under katterna står det namnen Kim och Dina i turkost (namnen på vännens katter, en fick tyvärr avlivas för inte så lite sen). Turkos/Blå ram från IKEA 13x18.
  • Ett födelsedagskort i blått och med gult kuvert. Motivet var en solros. Färdiggjort papper som man kan vika till ett kort, köpt på Bokia.


Kan i alla fall lägga in mönstren till de tre grejerna jag har gjort: 


Jag utgick från mönstret men tog de färger jag ville ha.
En brun katt, en svart katt, ett helrött hjärta.


Denna passade perfekt som motiv till
födelsedagskortet.


Denna gjorde jag men det blåa blev mera turkost/ljusblått.
Detta är INTE mitt alster utan en bild från nätet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar